e m m a ; vardag, fest, inredning

tisdag

häääj svääjs,

imorse åkte jag och älskling till borlänge. Vi köpte ett nytt köksbord med stolar och en till garderob (behövdes!). Kommer att bli perfekt! Och nu när vi får lite mer utrymme att fylla upp med kläder så tog vi oss en snoa i kupolen också! ;)

Älsk hittade ett par skor, byxor, tshirt och tröja! Nice shiiet! :) Och jag köpte ett par lårhöga stövlar till hösten, en oversize stickad tröja, mönstrad tubklänning och två tshirts + ett duschdraperi - also nice shiiet! ;) Sen var vi in på Dollar store och fyndade lite, vi köpte lite tvättmedel och sånt tröök + lite kattleksaker till Ester! :D Som snart kommer hem till oss! En månad kvar bara! Vi ska till Granngården i slutet på veckan för att köpa kattlåda, bur m.m. :) ååh vad mysigt det ska bli att få hem en liten kissecat! Längtar så..

Efter Borlänge så skulle jag jobba, det gick bra, vi har fått ett rejält lass från mateus så det var bara att packa upp! Börjar två imorrn igen så ska bli nice med lite sovmorgon, iaf till 10 tänkte jag! Ska fixa lite här hemma i nya lägenheten, dammsuga och så. Kanske kommer upp lite bilder imorrn om jag hinner :)

Till helgen blir det inflyttningsparty här hemma och Joooosie kommer hit :D:D ska bli så kul att ses! Usch skämms nästan över att man inte varit ner nått, men det har varit så mycket hela tiden... :/ Men som sagt, ska bli riktigt kul att se henne! Min poopie! :D

lite pics:






Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback