e m m a ; vardag, fest, inredning

all I want for christmas ,

hej hopp, 2 veckor kvar till julafton :D wiiie , myys

Nu väntar jobb mellan 12-18 och sen efter worket blir det att direkt ta sig hemåt för att fixa till sig lite snabbt och sen gå till En & en halv för att äta middag med Erika, Emma & Johanna :) Ska bli riktigt trevligt, och mumsigt får vi hoppas på ;)

Igår var jag, älsk och lillsyrran till kupooolen, handlade den sista julklappen till papi och sen lite gött till mig själv ;) när vi var ut i helgen så tappade jag bort min favvo-halsduk från Gina så köpte en ny sån igår och sen en outfit jag ska ha imorrn då vi ska iväg på julfest med jobbet :) Kanske kommer upp bilder ikväll om jag orkar.. antar att det blir relativt sent ikväll!

Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen ta mig till jobbet :) Ha en bra dag allihopa! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback