e m m a ; vardag, fest, inredning

har sviiinont ;c

min arm hurts :/ efter den där jeeekla svinissprutan!

har sovit dåligt inatt också, + träningsvärk sen simningen igår (ojoj denna torsdag började inte bra ;)
iaf så ska jag snart möta upp Johanna på stan men ska en sväng till apoteket först för att köpa lite BUS ;) vill vara lite fresh till imorrn & helgen då jag drar till Stockholm och träffar Joooosie! :D wiiie! Ska även hinna med att färga håret ikväll också!

Annars just i denna stund håller jag på & gör pancakes :) tänkte ta det till frulle och ett äpple till det så kan älsk äta det till lunch sen när han kommer hem!

Nu måste jag ta hand om mina pannkakor! :) PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback