e m m a ; vardag, fest, inredning

alone

älsklingen drog precis iväg till sin träning.. så nu sitter jag här själv. Helvete i havet vilken slö dag detta har varit. Har knäpp klätt på mig! Jag & älsk har bara legat i varsin soffa under täcket och kollat på film :P myys, man får lite ångest över att man bara ligger & slöar men samtidigt känner jag "äh! skitsamma det är ju trots allt söndag" :) Mja..
Nu har jag fått hem "The sims 2 - pets" så nu ska jag försöka få igång det! Passar på medan Anders inte är hemma. Han tycker jag är så dryg när jag sitter vid the sims när han är hemma ;) & det förstår jag. Men man blir fan beroende av det när man väl kör igång & börjar spela det! :P

Nu: The sims 2 - Pets!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback