e m m a ; vardag, fest, inredning

Biiiild


Regler:

• Gå in i mappen mina bilder

• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen

• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den

• Utmana 3 andra personer och länka till dem.




blev en bild på min kärlek #2 ;) haha nejmen seriöst så är den jääkligt viktig i mitt liv. Just att kunna hålla kontakten med vänner på ett smidigt sätt och använda den till jobb osv. Och kunna prata och även se min kärlek #1 genom min kärlek #2 ;)

Jag utmanar: de som vill ta sig an utmaningen ;)


Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-06 / 22:03:41
BLOGG: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback