e m m a ; vardag, fest, inredning

ja men vad var det jag sa..

:/ mjämjämjä.. är sjukis idag ;c buh, vill inte vara sjuk. Nog med att det är riiiktigt tråkigt att vara sjuk men sen så jobbar jag själv mån-ons nu i veckan. Shiiit , blifrisknutack

Så ni kan tänka er att jag inte har traskat särskilt långt idag. 1o steg till köket har jag fått ihop hittills. & det får nog duga, att ligga under täcket är nog den bästa kuren mot förkylningar och halsont tror jag + en & en annan ipren..

nu när jag kan avsätta lite tid till datorn så tänkte jag lägga upp bilder & info om den stora dagen som hölls i torsdags ;)

min första gäst som fick hugga in på min ordentligt rosa tårta var Lurkas :) Hon kom med en flaska champagne till mig, tackotack! Efter det så rullade dagen/besöken på.. älskot satt mest framför sin dator då han utan förvarning upptäckte att super nintendo kunde vara så extremt roligt, igen.. 1o år senare typ :P & sååå mkt intressantare än min fina, rosa tårta.. :/
Hehe, nee då no hurt feelings jag uppmanade honom att hålla sig till datorn då han annars titt som tätt följde efter mig som en annan luden svans :P

Hade iaf en super trevlig dag! :D

Fick en massa fint av resten av de nära & kära:

moneymoneymoney
tvålkopp m. tvål
glasburkar till nya köket
en svart mixer
vin & champagne som sagt
finfin choklad
blommor i massor
Mateus
brännbara skivor

I veckan väntar ytterligare lite besök  :) trevligt när födelsedagarna håller i sig så länge ;) hihi

Fick tyvärr ingen bild på min überfina tårta, men föreställ er den från förra året fast med geléhallon och en massa choklad ovanpå istället :P men bilder på mig och min åldersnoja + älsk kommer här:



nu ska jag ta & kurera mig framför LOST & Heroes ;)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback