e m m a ; vardag, fest, inredning

kaluffs

mjaaa min hårkaluffs kom idag! gick ju supersnabbt att få hem det! passade någorlunda bra, är lite ljusare än mitt hår, och vad långt! :P Men dä dugäää ;) Ska försöka ta och klippa till det lite nu efter jag duschat. Lägger upp bild på det sen när jag får tid så får ni se.. Ska även klippa till lite i mitt egna hår. Klippa till luggen och klippa upp det lite :) haha undra vad min frissa kommer säga när jag inte varit där på ett bra tag och jag har klippt det själv, hm.. skämms nästan över att inte ha varit iväg och klippt mig i en frisörsalong på ett bra tag nu :s Men det är ju sååå jäkla dyrt och sen så tycker jag att det duger alldeles utmärkt när mamma toppar mig ;) & luggen tar jag själv som sagt :)

Imorrn får jag min nyckel till den nya lägenheten :) miih! Vad skoj! Ska börja flytta lite grejer i helgen tänkte jag, ska höra med pappsen om han kan hjälpa mig, sen så kommer syrran vara här & hjälpa mig lite också :) Hon är här nu förresten, vi har käkat en supergod middag, hemgjord klyftpotatis med fläskfilé med sallad och Ben & Jerrys - Half Baked till efterrätt ;) gottigott! Hon ska sova här sen ska hon med imorrn till lägenheten, schyyrre :)

Nu ska jag som sagt hoppa in i duschen! Sen blir det lite klippklipp & sen sooova :) såå..



...GODNATT & puss


Anders

mjaaaaaa min hårkaluffs kom idag :P trodde du mena en katt först :O) puss å kyss älskis

2009-02-26 / 09:56:04
Emma

Imorn ska jag vara barnvakt i hedemora, och på lördag ska jag ha fest här i falun. du får gärna komma om du vill de :) men du kanske har fullt upp med flytten!? på söndag ska jag jobba kväll, sen var helgen slut :P

2009-02-26 / 14:15:57
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
hanna

tack för kommentaren :) allt bra med dig?

2009-02-26 / 15:49:43
BLOGG: http://hannawernerods.blogg.se/
anonym

vart beställde du löshåret ifrån? va det äkta? : )

2009-02-27 / 14:38:25
Emma

anonym: jag beställde det ifrån rapunzelofsweden.se. nej det är inte äkta människohår, det stod på förpackningen att det är äkta remy, vet inte riktigt vad som menas med det riktigt..:P Men det går inte att platta det t.ex. Men 399kr var det absolut värt! Kika in på deras hemsida vetja!

2009-02-27 / 14:58:14
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback