e m m a ; vardag, fest, inredning

new

hej hopp, ska bara skriva ett superkort inlägg för älsk börjar få lite hets på mig, han ska nämligen ha datorn ;P Han har "paxat" den... ;) Men tänkte bara säga att gårdagen var supermysig och det blev en tripp till Borlänge med älsklingen & lillsyrran. Anders skulle köpa födelsedagspresent åt mig :) Sen så fyndade jag själv lite grejer också.. Bland annat ett par superschnygga mockastövlar med fransar för endast 199kr, hade tidigare kostat 1500kr. Wiho! Vi gillart! :P Tänkte att jag lägger ut pics på grejerna sen :)

Sen på kvällen blev det mys framför filmer med gott käk :)

Nu skulle ni varit här, om blickar kunde döda säger jag bara:P haha anders ska få läsa sina sportartiklar nu innan han hoppar på mig eller kommer med fler pikar! :P

Ha en fortsatt nice söndag ;) PUSS
ps.
ny design, vad tycks?



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback