e m m a ; vardag, fest, inredning

redo?

Har sovit hemma hos mammsen inatt :) Syrran och jag var först och främst hos pappa igår kollade in kort ifrån Dubai när han var där förra veckan, inte liiiite häftiga grejer det finns där & vilka bilar, endast rolls royce & porche! De hade varit på ett 7 stjärnigt hotell! Inte sovit där dock, (kostar 13 000/natt där) de fick väkomstdrink och tilltugg & sen åkte de till deras 5 stjärniga hotell. Men det var som pappa sa, att det är svårt att förklara hur häftigt det såg ut.. Kanske kan få några pics utav honom någon dag & visa :) De hade varit och kört ökenrally och det verkar skitskoj! Sen hade de en skidbacke i ett shoppingcenter, helhäftigt!

håller på och gör mig redo för en tur på stan med Steph och sen blir det att titta förbi hos Lurkas och snacka lite skiiit! ;)

Ikväll blir det partey så ska väl hinna in på systemet & tjacka lite alkohoool!

Nu ska jag lägga på lite smink, ska typ dra om en timme! Sen ska jag dessutom stressa på syrran lite som ska ta sällis med mig in till stan :)

Hoppas ni får en helmysig lördag! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback