e m m a ; vardag, fest, inredning

sjungande tönt

nu är det någon tönt som sjunger på melodifestivalen , samtidigt som jag sitter under filten och huttrar & håller på och söker efter grejs till photoshop :) hm. Är lite seg med update om födelsedagen men jag kan iaf säga att den var perfa ;) kommer liiite pics sen, men det blev typ bara på mig & älsk när vi drygade oss :P så det är inte så mkt att se ;)

herregud, melodifestivalen iår är ju ett skämt, inte ens EMD var bra(!) nu är det nån maja som sjunger om att hon mår bra när hon är för sig själv :P haha, ujuj. & Mede gillar jag inte, jäkla sarkasm hela tiden ;s bläh ,

Mm nu ska jag försöka grejsa lite med bloggisen sen ska jag & älsk käka kebaaaabtallriiik.

Usch känns som jag håller på att bli sjukis, men neee inte sånna tankar nu.. :s blä för det med!
Hörs!



Johanna

Håller med om att Maja var dålig och Mede med : ( men jag tycker ju Danny och Martin är heta så jag ska nog titta vidare nu ; ) Ha en fortsatt trevlig kväll! Puss puss

2009-02-21 / 20:41:41
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback