e m m a ; vardag, fest, inredning

buhu ,

är lite sjukis idag.. :/ är så innåt helvete förkyld, men tror att febern har avtagit lite sen imorse.. :) Känns bättre efter en lååång & varm dusch! Blir iaf att försöka jobba lite.. Ska ju försöka bli frisk tills ikväll också, då Hääna, Jag & Camilla ska käka lite på En & En halv! Måste försöka få tillbaka smaken.. Hatar att äta supergod mat sen så känner man inte hur den smakar, bluäh!

Lär ju säga att det är tur att jag har älsklingen hemma som kan hjälpa mig ;) han har varit till apoteket och köpt nässpray åt mig, gullet!

Nu ska jag försöka kurera mig lite till innan jag drar till wörket! Ha en bra dag! PUSS


Jag och Johanna ´, aug -o8



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback