e m m a ; vardag, fest, inredning

häng inte läpp ,

Johanna och jag satt och funderade lite under frukosten på stan.. hur jävla fort tiden går! Tyckte det var nyss man tog studenten och i vår är det 3 år sedan! Och att det var nyss man hade sin första fylla osv. :P shiiit pommes.. 

I och med våra diskussioner kom vi fram till att livet är föör kort för man ska lägga ner tid till att deppa för små saker! Life goes on! Varför gå runt & vara negativ medan man kan vara positiv? Konstigt egentligen.. att endel människor - i övrigt - är väldigt negativa och endel heelt åt andra hållet.. Jag tror och hoppas på att jag är åt andra hållet :P positiv alltså.. hehe! Visst man har sina negativa stunder, men alltså.. orka springa runt & vara negativ jämt?! Näää! Jag skulle nog bli tokig, och människor skulle nog ta avstånd från mig :P hehe. Men man vill väl inte umgås med någon som är negativ till ALLT, då bryts man ju själv ner till ett vrak eller nått.. jaja :)

Såå -  jag tycker vi slår slag i saken och lovar varann till att vara positivare till en själv och till andra! (fast fööör mkt positivt och tjoande och tjimmande kan bli drygt det med, så jag säger som den sanna svenska jag är - lagomt är bäst  ;) )

Hade iaf en mysig frulle med Häääna, Camilla var tvungen att jobba så det blev bara vi två. Vi pratade om ditt & datt :) Kul att ses!

Nu ska jag dra & kolla på lägenhet! Ha en fortsatt bra dag! PUSS


Anonym

hallåj! Ja, typiskt att man lär jobba när mna hade viktigt frukostmöte ;) Kul att du hittat lya! Ska bli kul o höra var förfesterna b lir i framtiden ;) Vi ses imorgon! Kram!

2009-01-22 / 22:48:30

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback