e m m a ; vardag, fest, inredning

REA!

StyleByStars har en sjujäkla snygg rea just nu ;)


Anonym

Hihi, har du hittat något fint? Jag har inte fått fått mina grejer än, men jag hoppas de kommer imorgon. :P Du, hur går det med min blogg? Är så sugen på att skriva! ;)

2009-01-13 / 22:07:33
Emma

jaa kajsa (antar det är du som skrev här ovan ;)), din blogg är klar, om du nu inte vill ha en mer "vårig" blogg nu? :P Men behöver ju ditt användarnamn & lösen för att kunna lägga in den. eller kanske kanske kan lägga in den själv? :) men iaf! kan fixa det om du vill :) Kan ta det nästa gång vi ses på msn :) pusspuss

2009-01-14 / 20:54:35
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Kajsa

Hehe, mitt namn måste ha försvunnit på något sätt. :P Ja, det kan du få men kommer dessvärre intee ihåg det så frågan är om jag ska skaffa en ny blogg och liksom börja om från början.. :) Jag fixar det! Så kan du få mitt lösen sen. :) Puss

2009-01-14 / 21:04:14
Emma

jaa:P hehe jamen gör så! Fixa de du så fixar jag det sen när du fixat en ny blogg, du kan ju lämna lösen på mailen också, om jag inte är inne på msn den dagen :) puss

2009-01-14 / 21:10:51
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback