e m m a ; vardag, fest, inredning

häjjsvääjjs

wiiehoo , livet leker som tusan nu! Trots att jobbandet har kört igång ;) men känns skönt att ha fått tillbaka lite rutin! :) + att det är lite annat som bidrar till att man känner sig lite x-tra på topp!

Nu börjar Beck -Kartellen på fyran. Blir nog att glutta lite på den :) Ska nog ta en smörgås också! Men leverpastej & gurka, love it! Har inte käkat leverpastej på flera månader, år? Mmm nu blev jag sugen.. Anders hatar det istället - bra tycker jag, mera till mig! :P haha

Efter jobbet mötte jag upp Lurkis som hängde med hem till mig. Hon ville ha lite låtar :) Of course sa jag! Så nu har hon lite låtar att gå igenom när hon jobbelijobbar! Usch då tycker synd om henne som får jobba så mkt natt. Men hon sa att hon knappt skulle jobba natt denna månad så det var ju bra :) ska ses imorrn igen :)

Imorrn ska jag möta upp tjejerna för lite "planering". Vad som planeras för ni veta sen när vi kommit fram till något ;) Eller endel av er vet ju redan :P men aja!

Hade egentligen tänkt att åka till Stockholm & Josie i helgen. Men måste jobba.. too bad.. :/ Vi får ta det en annan helg poopie! :)


jag & josie, lite ommöblerade i fejjan ;) hihi , sälen 2oo6 tror jag?


Nu blir det som sagt mackaaa och Beck :) PUSS på er!


Johanna

Hej Emma :)

Vad fint du fixat bloggen! Jag försökte också fixa lite i min, men jag lyckades inte riktigt som jag undrade om du kunde hjälpa mig någon dag om du har tid? Det är det som du hjälpte mig med förra gången, färgen på texten när man länkar som nu är blå/grön-aktig som jag skulle vilja ändra..

Vi ses imorn på "planeringen" : )

Puss puss

2009-07-06 / 21:56:26
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback