e m m a ; vardag, fest, inredning

irländsk kaffe

Har nästan precis kommit hem från en kväll med tjejerna en & en halv! Var skittrevligt! Sånna här kvällar uppskattar man! Bara sitta ett gäng och ta ett glas vin eller två(& en irish coffee) och bara snacka en massa gojja! :) Mycket trevligt! Sånna här kvällar skulle nästan vara obligatoriska! Åtminstone att man gjorde det en gång i månaden! :P

& nu sitter jag och väntar på att älsk ska ringa, ringde honom för en timme sen & lovade honom att jag skulle möta honom när han gick hem från stan (han är nämligen också ute och svirar runt!) för han sa då att han skulle hem snart, men nu har det som sagt gått en timme och jag börjar bli tröttis... :s kom hem nu!

På tisdag blir det att ta sig till en och en halv igen! Ska på "hemligt" möte ;) Vad det är för möte avslöjar jag efteråt när allt är klart & bestämmt! ;)

Imorrn blir det att bara ta det lugnt, kanske ragga lite banankartonger och packa ner lite grejer kanske? hmm.. vi flyttar ju om ca en månad! ;) Sen så blir det väl lite söndagsångest.. börjar ju jobbar på måndag.. :c aja, då får man in ännu mer cash på kontot! ;)

Ska nog köra igång en film nu...



...så nattinatt på er! PUSS!


emelie

snyggis bild! ;)

2009-07-06 / 00:53:22
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback