e m m a ; vardag, fest, inredning

snabbshopping

haha, så fort som jag shoppade idag har jag nog aldrig gjort. Köpte två par shorts och två toppar & ett par solglasögon på en kvart! :P & allt satt som en smäck, hann nämligen inte prova hälften :P

Varför det blev en sån kort visit var pga att jag hängde med pappa, cath & syrran dit, de skulle byta ut deras dator. De åkte kring kl 7 härifrån stan mot borlänge och det tar ca en tre kvart eller nått att åka dit, så nästan direkt när man kom in i kupolen hörde man "Om tio minuter stänger vi vårt köpcentrum, tack för din vistelse". Haha, jag sa till Emelie: Okej, nu tar vi bara H&M och du koncentrerar dig på shorts och jag på snygga toppar. Så sprang vi runt inne på H&M, jag hann prova shortsen iaf och så roffade jag åt mig två toppar också + brillorna :) Hamnade på en bra summa också 500 spänn :) Så nu har jag minsann kläder till Bulgarien också;)

Käkade pirre hemma hos pappsen sen och kollade på film på hans nya tv med blu-ray, I am Legend, med Will Smith. Gråter alltid på samma ställe... ;c

Men nu så blir det att sooova :) Jobbar imorrn så ska väl upp kring halv 1o. Eller nio blir det nog om jag ska hinna duscha!

Nattinatt, sov så gott! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback