e m m a ; vardag, fest, inredning

torsdag - regndag

mums! Ett glas mjölk och en av mammas kanelbullar satt finfint... :) hihi!

Har precis kommit hem! Har jobbat på som vanligt idag. Sen efter wörket åkte jag med mammsen till ICA och shoppade hem lite förnödenheter. Älsk & jag ska käka lite tacos idag! Men det blir lite senare, han är hos en kompis just nu och jag vill inte käka själv juue ;)

Imorse tog jag mig till Avesta och tog ett nytt pass! :) Det närmar ju sig, snart draar vi! Wiiiie :D Passfotot blev väl ok, ser så ihopklämd ut :P haha. Men känns pinsamt att fråga om man får ta ett nytt..  som att inte polisen har bättre saker för sig än att ta kort.. :P äh blev nog brao, ingen annan än passkontrollanten som ska se det. Han kommer nog iaf inte svimma av avsky iaf ;) hoppas jag... På tal om resan.. skulle behöva köpa nya shorts! hm.. blir nog en vända till Borlänge, Kupolen snart :)

Nu ska jag krypa ner under en filt och kolla lite på tv :) Usch vilket väder vi har! Blä! Sol, tack!




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback