e m m a ; vardag, fest, inredning

traskar

hej svejs!

Sitter just nu hemma hos min moster uppe på svedjan! Tog mig en promenad upp nu här på förmiddagen! i regnet.. haha blev dyngsur, så tänkte torka här lite innan jag tar mig hemmåt igen :)

Jobbar 14-18 idag. Ikväll blir det att sova här med syrran då moster är borta på semester :)

Och igår då! Något söt våran lilla kattbebis är :D (se tidigare inlägg) vill ha hem henne nu! hihi, men får lov att vänta en & en halv månad till! Det blir nog en liten Ester, tycker det är gulligt :) Efter min gammelmormor! :P

Imorrn ska vi ta och hämta tältet vi ska ha till klassfesten! Blir nog perfa! Hoppas bara på bra väder! :)

Nu ska jag strax ta och traska hemmåt igen! Ha en nice tisdag! ;)


Anonym

vi e klara nu.. sååå gott var det:)

2009-07-28 / 20:04:54
BLOGG: http://Karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback