e m m a ; vardag, fest, inredning

brrr

uschja, kollade nyss på nyheterna och VÄDRET! :s det bådar inte gott för våra studenter på fredag :s regn & +6º! Usch då, får verkligen hoppas på att de får uppehåll iaf! Vädret på ens student gör ju så mycket på något vis. Vi hade det stekhett. Typ som det varit nu de senaste dagarna! Men då var det nästan föör varmt..

Idag fick jag i allafall hem min nya mobil och jag är supernöjd! :D den är sååå schnyygg! Tänkte att jag skulle kolla igenom den lite nu. Den har legat på laddning sen jag kom hem från jobbet så det var duga :)

Idag jobbade jag 14-18, var rätt skönt nu när man jobbat fullt i två veckor! Blir att börja kl 13 imorrn :) är rätt najs det meed ;) & innan wörket idag så lunchade jag med Steph på wiernan. Fick tillbaka min kamera också! Såå fina balbilder så!


Nu ska jag som sagt kolla in min nya mobil! Sen blir det att sussa! :) Natti natt


malinm.se - en smart brunett!

ja, vad tror du om filmen? tror du den blir lika bra som twilight?

2009-06-02 / 15:13:31
BLOGG: http://malinm.se
Dee

God förmiddag!

Ville bara kika in och önska dig en trevlig onsdag!

Kram :)

2009-06-03 / 09:20:39
BLOGG: http://liketolive.blogg.se/
Frida

jaa absolut! blir det hotellet eller? :))

och ja, hoppas verkligen på bättre väder än vad dom säger!



mmm partylåt! :)

2009-06-03 / 23:36:40
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback