e m m a ; vardag, fest, inredning

on my way

nu ska jag dra hem till oss, har varit hos mammsen framtills nu (sov här i natt) och gjort lite ditt & datt. Bland annat solat och även fixat en grej till vårat P&L-tält :) Och glott på film (se nedan), den var rätt så okej! Lite förutsägbar bara :P

hehe vi ska ha rea på jobbet slutet på denna vecka och chefen är nog lite orolig för att det kommer bli fööör mkt folk så hon har tagit in en extra pga att jag är på SEMESTER :) man blir ju lite nojjig själv, men äsch jag ska njuta av min semester nu! Inte oroa mig för jobbet! NEJ. punkt.

som sagt nu ska jag draaa, ska hem och greja lite inför morgondagen, städa lite.. kanske?:P ska göra i ordning käk till mig & min man som kommer hem om ca en timme sen blir det att möta upp Steph på Homebuy(Hemköp) kl 21.30 för att storhandla till helgens bravader! ;)

Hoppas ni har det lika fint väder som vi har det här i Hedemora, Dalarna :) Och hoppas ni får en supernice kväll! PUSS


vad tusan då, bilden går inte att snurra på! asch, det är jag iaf. grillmästarn' själv ;) förra helgen!

peace out!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback