e m m a ; vardag, fest, inredning

solen skiiiner

min lilla kissecat hade skadat sig när jag kom hem till mammsen igår :/ han har ett relativt stort sår på baktassen och var svullen. & han hade varit borta i ett dygn vilket är ovanligt för honom. Har sovit här hemma inatt, dels eftersom jag börjar kl 14 idag och dels var det tänkt att vi skulle till veterinären med lilla Gunnis. Men mamma ringde veterinären imorse och han sa att vi skulle avvakta till morgondagen för att se om svullnaden blir värre eller om den blir bättre. Så nu ligger han och sussar på sängen så sött :) har gosat med honom hela morgonen!

Läste om detta nyss på aftonbladet, fyfan vilken idiot!

& älsk är och jobbar nu. Vi har pratat lite om vad vi ska hitta på på midsommar. Mammsen fyller år på lördag så henne ska vi fira då på dagen & på kvällen blir det nog att försöka dra med någon till Säter, beror på vad det är för väder.
Från torsdag till fredag eller fredag till lördag så kanske vi ska åka till Gävle och Anders gamla klasskamrat och fira midsommar :) kan bli skoj, men vi har inte riiiktigt bestämt oss än! :) Vi får se hur det blir!



en suddig emma

Nu ska jag kolla på film! :)
btw; idag skiiiner solen (& då ska jag kolla på film :P hah) PUSS på er


frida

Åh ja visst var den! Bästa filmen jag sett på länge tycker jag. Men jag ville ju att hon skulle bli tillsammans med den där söta killen! :p

2009-06-16 / 10:20:02
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/
frida

jaaa jag vet! jag tänkte så, vafan är den REDAN slut?! :p haha. får hoppas det kommer en 2a eller något, mindre troligt:p

2009-06-16 / 19:48:22
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback