e m m a ; vardag, fest, inredning

e m m a ,

¨

Idag har jag varit bakis. Hade tänkt mig en tvådagars denna helg. Men jag orkade verkligen inte ta tag i partajandet ikväll! Är sååå slut! Gårdagen var i alla fall riiktigt trevlig. Alla var studenter var så glada - & då blir man själv glad. Vi (jag & älsk )satt, som ni kanske förstått hemma hos min systerson hela dagen och sen kring halv åtta, en massa mat och vin senare drog vi oss hemåt för att svida om och sen vidare till nästa ferre. Älsk stannade hemma, han har varit förkyld hela helgen nu så han orkade inte parta ngt igår, men han drog till Säter nu på kvällen för att kolla på fotboll med en gammal barndomskompis så antar att det blev några öl till det ;) på tal om fotboll - skamligt! Mer säger vi inte om det! Bluäh!

Vart var jag? Jiioo, sen drog iaf jag vidare på fest. Bruuuschaan skjutsade upp mig på emaus där alla sötnötter aka tjejerna var :) Hemma hos Emelie som tog studenten. Vi satt där och drack ännu lite mer vin bl.a. och sen blev det västerby och ännu en studentfest - nu var det Tine som man skulle gratulera! Var riktigt trevligt där med! :D film kaaanske kommer upp sen(läs imorrn). Får se.. om det nu inte är allt för pinsamma filmer ;)

Kring 12 tog vi oss in till stan igen för att göra hotällä osäkert ;) & vilken kö det var när vi kom! Shiiiet! Tur att man "kände" någon långt fram i kön så man kunde "hålla dem sällskap". Hah :o Sen vankades det röjj på dansgolvet hela kvällen fram till klockan slog 2 och "tryckaren" körde igång på dansgolvet :) Jag & Johanna rockade loss där ett tag, trots den dåliga musiken! De enda låtarna jag hörde och kunde sjunga med till var en MGMT-låt minns dock inte vilken, Round round & so what annars var det bara en massa skitmusik! blä för den dj:en!

Idag har det varit en slapp dag. Vaknade kring 10 och låg i soffan framför tv:n fram till 3 :P haha, slaaaappt! Kl 4 drog vi hem till kusinen Johannes som tog studenten igår så blev studentfika där :) mysigt!

Sen nu på kvällskvisten tog jag med hem till syrran igen för att kolla på fotboll! Var trevligt det med!

Har varit en händelserik helg och än är den inte över! Skönt med söndag imorrn! Puh! Behöver ännu en ledig dag känner jag! Blir att sova ut ordentligt imorrn och sen städa lägenheten under dagen och på kvällen blir det bio! Änglar och demoner! Wiie :D myspys! Blev inga bilder från partajet igårkväll idag, tar det imorrn istället - så håll utkik!

Nu är jag trött, ska försöka få tag i älsk en vända till sen ska jag sussa! Nattinatt på er! Sov sött! PUSSS


Emma

Ahaa, var det det ?! Näe, inte en susning. Själv tyckte jag att natten var lugn. Många glada studenter i stan. Men polisen kanske var där i förebyggande syfte ?

Puss

2009-06-07 / 13:57:07
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback