e m m a ; vardag, fest, inredning

24 åring till karl

okej, lite rörigt kan jag ta... men vafan detta är ju katastrof! Som sagt så är mitt förråd ockuperat av någon här i närheten, har ingen aning om vem! Och kan därför inte lägga in alla mina grejer inkl. en stooor soffa som tar upp extremt mycket med plats. Gosh! Jag blir tokig! bah! Irriterande! Men nu ska vi inte gräma oss över det. Idag är det en fiiin dag :D

Älsklingen fyller 24 bast & ikväll blir jag av med min gamla lägenhet för gott då den ska inspekteras! wiie! Som sagt - älsks dag idag och det innebär en massa godissnaskande & tårtkäkande :) låter som en bra dag tycker jag! Blir dock en sen gratulation från min sida. För jobbar nu mellan 14-18 och direkt efter det är det inspektion av lägenheten. Men han har minsann fått ett litet paket nu på morgnkvisten. En tshirt ;) as usual, hah! Nee men resten av mina presenter är lite roligare och de får han öppna senare ikväll :)

Nu ska jag göra i ordning tonfisksallad (oh yes tunasalad, älsk ska hem till sin mami & käka så man får passa på & käka lite gottigt då ;) ) och börja göra mig i ordning för wööörk :)




PUSS!
:*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback