e m m a ; vardag, fest, inredning

härliga söndag!

mm söndagen kom med ett riktigt fint väder. & om jag säger så här, jag mådde mkt bättre idag med ;)

haha fy tusan. Gårdagens jobb gick ju, med det var på snäppet till att det skulle gå åt helvete :P damn! vad bakis jag var. Usch jag får inte dricka så där mkt innan jobbdag, tur att det bara var 2 timmar :) Jag som inbillade mig att jag skulle ta det lugnt i fredags.. :s Haha men lite minnesluckor har jag.. minns inte att jag ringde till älsk kring halv 2 & sa att jag skulle komma hem då (kom hem 2½ timme senare:P). Hah, som tur va hade han själv däckat av i sängen när jag kom hem så han hann inte bli orolig:P

Men det var en riktigt trevlig kväll! Först var vi hos Stephanie och firade henne eftersom det var hennes 22årsdag. Vi snackade en massa, jag trollade bort lite cheeseballs, sprang runt & knäppte kort och spelade ölspelet med vin! Sen blev klockan mkt så vi drog till kingen! Där var det rejält med folk, eller så såg jag dubbelt.. Men det var riktigt skoj! :) & sen blev det som sagt efterfest :P Blåmärkena påminner mig också om att jag inte kan ha tagit det allt för lugnt.. :s Men jag har bara mig själv att skylla ;) haha ursch! Men jag ska aldrig säga aldrig igen för jag VET att det blir samma sak nu igen till helgen :P hah

Idag har det varit mys-pys-dag :) Vi sov ut ordentligt, kollade på "Gran torino" och sen så gav vi oss ut i snön & blev barnsliga! Snöbollskrig med Anders! :P Sen blev det en till film "The curious case of Benjamin Button" :) Den var rätt bra. Lite väl lång! Gran torino var bättre.. :) med Eastwood! Som blivit gamla bubben!

Imorrn är jag ledig! Ska städa lägenheten heeela dagen :) Ska bli skönt att få ordning! Har ju fått tag på den som har ockuperat mitt förråd. En tant som är bohem och verkar allmänt virrig. Men det är en annan historia! Nu ska jag ta & rensa alla mina bilder på gamla datorn! :) & denna med kanske.. hm.. mja får se vad jag hinner med!




återkommer kanske med en & en annan gammal bild från gamla datorn ;) hihi, Laaater



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback