e m m a ; vardag, fest, inredning

nejööö :c

ingen skinnjacka för Emmas del idag inte :( tänkte att jag skulle köpa en skinnjacka för the presentkort jag fick från H&M, men de svarta var ju slut :c jäälaskiit! Om jag & Steph ska dit på lördag igen så ska jag kolla då :)  Men det blev då en klänning idag iaf :) Från Gina Tricot. En svart ;) surprise! Emma in black - want's a skinnjack(a) :P rimelirim, haha. ( ujuj nu börjar skämten bli dåliga = jag börjar bli trött ;) ) Men fy tusan vad folk det var på kupolen!! De hade ju öppet till 22 idag. Det hade jag helt och hållet missat :s typ sjuttioelvamils kö och en massa armbågande för att kunna ta sig fram. Men Älsk var då duktig på att handla idag! Fotbollskor, skor, jacka & tröja tror jag det var han hittade på :) naajs!

Nee nu ska jag ta och lägga mig i sängen och sova! Är supertrött! Ska ta sovmorgon imorrn! Till 1o ;) Skönt!

Så sov gott! Imorrn är det FREDAG! :D Yeeeay!





Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback