e m m a ; vardag, fest, inredning

ledighet imorrn <3

imorrn kommer min nya mobiiil :D wiiie, kommer få 3 abonnemang nu också. Kommer definitivt tjäna på det! Nästan alla har det. Har till och med övertalat älsk att skaffa det också! tjusig va? ;)

Idag har jag jobbat 10-18, igen :) kommer få en riiiiktigt nice lön till midsommar då man får tillbaka skatten också ;) wiiiehoo! Ska lägga undan en massa pengar då så jag kan handla en massa till nya lägenheten sen!

Imorrn däremot, är jag ledig! Blir att dra till Borlänge eller Falun för att handla studentpresenter med älsklingen! :) Kommer blir supertrevligt! Fast jag vet inte vad jag ska köpa till studenterna än :s svårt det där, grabbs är de allihopa också! hm.. kanske ska försöka googla det :P kanske ploppar upp nå bra tips! who knows, eller har ni nå tips man kan köpa till en kille i studentpresent?!

har ju inte berättat något om helgen än! Blev mycket fikande om jag säger så! Har fikat nog för resten av året tror jag! I lördags direkt efter jobbet gick jag och tog en kaffe med Johannorna (Gbg-Johanna var hemma i helgen) och Frida och sen direkt efter det var jag på dop där vi fikade(igen!) och sen blev det spontant vinpimplande med gbg-Johanna, vi satt på En & en halv dit resten av tjejerna kom sen också :) Var riktigt trevligt! Kvällen avslutades på kingen som vanligt ;)

& igår var jag lite bakis, men piggnade till lagomt till att jag skulle hem till Lurkas och fika(!) för hon fyllde år :D En massa snack och en tårtbit senare hängde jag på Johanna och kollade lite på fotboll. Damerna spelade. Tror de förlorade med 2-3.. Fan vad sugen jag blev på att spela! ;P Men fick leka av mig lite senare på kvällen då vi hälsade på syrran då hennes son fyllde 19 år! Vi lirade lite fotboll på deras gård! Var riktigt kul! Tror vi lattjade i 2 timmar nästan! & där blev det ju också en massa fikande ;) haha ojoj ja vad jag har fikat i helgen! :P

Nu ska jag ta och plocka fram lite kläder till imorrn och sen blir det att slänga sig i sängen och glo på film! :)


Lite bilder från i lördags(endel är lite skumma:P):





PUSS & godnatt


Emma

Ja, det är väl lätt att man blir kvar när man har allt man behöver, även fast det är nyttigt att göra nåt äventyr ;)

Hm, jag vet inte.. jobbar då men det är möjligt att jag går in en dag, dock kostade det 750 kr för en-dagsbiljett! så vi får se :) ska du campa??

Kram o Puss

2009-05-25 / 23:19:47
BLOGG: http://emmaulrika.blogg.se/
Lisa

snygg mobil :D



är den bra ? :p

2009-05-29 / 14:18:07
BLOGG: http://thelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback