e m m a ; vardag, fest, inredning

eurovision 2oo9 ,

mjaa, idag tävlar Malena i semifinal nr 1! Sitter just nu och kollar på det. Nån rappare.. skitkass! Men det är kul och se att det är några riktigt dåliga också så har Malena större chans att gå vidare ;)  Nu är det någon Elvis-wannabe :P haha, jaa eurovision har spårat ur lite tycker jag..

innan jag slog mig ner i soffan så var jag hos Lurkas. Vi har varit ute och gått i en timme! Superskönt, trots att det regnade på oss! Vi diskuterade flytt bland annat. Vi ska ju kanske ta deras lägenhet när de flyttar. De ska troligtvis flytta till skogsbo, lite trist att de flyttar från stan men jag förstår dem när de jobbar i Avesta och så.. Sen så är det ju bara en kvart med bil så vi hinner nog med att ses ändå :) eller det vet jag att vi gör!

Stackars Hääna som har blivit utan lägenhet nu, då hennes lägenhet har blivit rökfylld efter att lägenheten under henne har brunnit :s usch, vad jobbigt. Inga grejer får hon tag på heller. Tur att hon har en kompis att bo hos därnere! Gums.. Hoppas allt ordnar upp sig snart!

älsk & jag blev sugen på gottigt så han drog till ICA på cykeln! Spännande och se vad han hittar på!

Nu är det bara ett bidrag till sen blir det Malena! HEJA HEJA!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback