e m m a ; vardag, fest, inredning

ikea.se

jag & älsk blev så flyttsugna när vi var och kollade på Lurkas & Peters lägenhet igår :) Så vi kikade in på ikea.se igårkväll och gick igenom hela deras sortiment tror jag :P Finns ju så mycket trevligt där! Upptäckte att vi  behövde mycket förvaringsmöbler!  Sen hitta man ju en massa fint man kanske inte behöver också ;) det är det som är farligt med Ikea!

Men jag gillar't ;) Billigt & bra!




Sen låg vi och snackade kissekatt-namn! Vi vill ha en killkisse & Mauritz tyckte jag var häftigt! (Efter Hennes & Mauritz) ;) hihihi! Åh vill ha en liten lurvig nuuu!! Gosigos!.. saknar Gunvald.. ;c Nee nu ska jag tjoa runt lite med min älsk, & kanske ge honom en puss på mun! ;) Sen blir det nog att sussa. Är riktigt tröttis! Såå, nattinatt på er! PUSS


Anders

Ja en liten kissekatt skulle inte sitta helt fel, bara det inte är en sån där som ser ut som ett krockat skithus, sån där katt med ihoptryckt näsa :P Perser eller hur de stavas :P puss puss :)

2009-05-20 / 10:34:49
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/
Kajsa

Perser är väldigt söta, faktiskt ;) Emma, tänkte bara höra om du har hunnit prata med chefen än? Ha det bra! Kram

2009-05-20 / 18:12:13
Johanna

Hej! Fina saker det där :) Jag messa dig idag efter jag gått från ditt jobb, hann tyvärr inte stanna längre och jag vet inte om du fick mitt sms. Men tänkte i alla fall höra om du hade tid och ses nåt i veckan? Du prata förut om att kolla på damerans match, visst var det nu på söndag? Vore skoj att se! Hoppas allt är bra med dig! Puss puss

2009-05-20 / 23:07:56
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback