e m m a ; vardag, fest, inredning

illusionisten

hej & håå vilken dag!(läs vecka)

det har varit sååå jättevarmt idag! Måste ha varit minst +20º i skuggan iaf! HÄRLIGT! Dagen började med en rejäl frulle hemma hos mamma (vi sov där inatt då vi blev kvar där pga att vi kollade på film till seeent). Sen drog jag av mot jobbet! Jobbade 11-13 som tur va! Det var ju så härligt väder. Så att stå inne en hel dag skulle kännas jobbigt! & morgondagen blir minst lika varm, om inte varmare. Hörde jag nyss på nyheterna.

Sen efter jobbet drog vi och kollade på fotboll, systersonen spelade match. & fyyy tusan vad hett det var! Vi satt och svettades trots vi satt stilla :P Men man ska inte klaga på värmen nu när den väl är här ;) Sen gick vi hemmåt och käkade sen lite donkenmat - orka laga mat när det är så varmt?! Sen nu sitter vi hemma hos syrran medan de är i Italien och håller deras yngsta son sällskap! Ska kanske sova här vi får se hur det blir! :)

Imorrn väntar en rejäl sovmorgon och sen ska vi och kolla på älskling när han spelar match :)

Vi ska till och kolla på film nuu! Illusionisten! går på fyran :)

btw, synd att ellenor vann & inte jarmo.. :/

btw igen, i augusti flyttar jag och älsk in i ny lägenhet! ;) wiiie!

PUSSPUSS


Bettan

Gissa gärna vem veckans kändis är på min blogg!

Och din blogg/hemsida kommer att få synas på min!

2009-05-31 / 18:53:44
BLOGG: http://busbettan.blogg.se/
malinm.se - en smart brunett!

tack så jättemycket för kommentaren :) jag mår redan lite bättre :)

2009-06-01 / 10:44:02
BLOGG: http://malinm.se
sara

fin blogg.



fråga gärna nånting i min frågestund!



kramar sara

2009-06-03 / 15:20:29
BLOGG: http://sarait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback