e m m a ; vardag, fest, inredning

listaa

anders sitter och kollar på fotboll. Jag halvkollar. Så det får bli en lista jag lånat från Frida :)

Har du ett par blåa string? Nee
Vem var den senaste du pussade? Anders :)
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? 29
Gillar du nån nu? Jaaaa, Anders ju! :D
Vad gjorde du inatt? Sov?
Och i förrgår natt? Jamen om natta så söööver man ju! Iaf vardagar ;)
Vad gör du innan du ska sova? Borstar tänderna bl.a. Brukar bli väldigt snackig utav mig också, dont know why?
Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Ja!
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Jaa på sätt & vis. Då förstår man ju att han verkligen vill leva resten av sitt liv med mig men där jag är just nu i mitt liv så känns det som att giftemål är ganska långt bort ;) vi har ju knappt förlovat oss :P heh
Choklad eller glass? Glass! Pekannöt-cola, mumma!
Push-up eller T-shirtbh? Pusch-up
Stövlar eller gymnastikskor? Hm. Gymnastikskor.
Kjol/klänning eller jeans? Jeans
Hemstad/hemort? Hedäämoora
Hårfärg? Ljusbrunt/blont?
Längd? Ynka 160cm
Frisyr? Långt med självfall
Ögonfärg? Anders säger bruna - jag säger gröna :P
Skostorlek? 37
Humör? Jag börjar faktiskt bli lite tröttis.. :s
Vänster eller högerhänt? Högerhänt


1. Har du nånsin varit kär? Jaaa :) Jag ÄR kär
2. Tror du på kärlek? Ja?
3. Varför tog ditt senaste förhållande slut? Funkade bara inte.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Mjaa.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? :|
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? Nää.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - är redan in ett förhållande.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?  iiingen aning!


1. Kärlek eller pengar? kärlek
2. Vin eller öl? vin!
3.Dag eller natt? Natt
4. One night stand eller förhållande? Förhållande!
5. Tv eller internet? Internet
6. Pepsi eller cola? Cola, pepsi = cola wannabe ;)
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? ååh kan man få välja båda på samma helg? Isf: fredag - hemma kväll, lördag - FEST
9. Telefonkontakt eller face to face? Face to face
10. Bilddagboken eller myspace? Bilddagboken


1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut?
Neee
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? Nej
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? Jaa :c
4. Har du hoppat bungy jump? Nej, skulle nog aldrig våga..
5. Har du nånsin gjort slut? Ja
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? Haha nee.. vilka variationer av frågor:P
7. Har du nånsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Ja..
8. Har du nånsin gått på bio ensam? Neej
9. Har du nånsin tyckt att världen suger? Ja någon gång kanske när man mått piss.


1. Saknar du någon just nu? Ja det är mååånga..
2. Är du glad? Nu? Jajamen :)
3. Är du fundersam? Jorå
4. Är du uttråkad? Mjaa, jag gör ju denna lista?
5. Är du tysk? Nein!
7. Är du italienare? Nonono
8. Är du fnask? haha ojoj
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej och har aldrig varit det heller.
10. Älskar du någon just nu? Ja :) Anders älskar jag. Sen så håller man ju vännerna & familjen varmt om hjärtat :)


frida

jaa men precis! ska bli skönt i sommar då man kan sitta ute där! istället för att springa runt inne :)







absolut! :D

2009-05-27 / 22:49:06
BLOGG: http://dumpforbrokendreams.blogg.se/
annii

Bra lista

2009-05-30 / 22:49:03
BLOGG: http://annawifva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback