e m m a ; vardag, fest, inredning

snabbvisit i Borlääänge

jag & älsk har precis kommit hem från Borlänge. Vi åkte halv 10 hemifrån imorse och vi hann med en hel del i Borlänge! Jag hittade två toppar + smink på H&M. & älsklingen köpte lite skokräm till hans fotbollsskor. Nu har jag iaf ngt nytt att ta på mig till helgen, men frågan är vilken av dem jag ska ha.. På vägen hem stannade vi på Max och käkade lite :) gotti!

börjar jobba om ca en timme! Sen ikväll så ska älsk spela match så jag tänkte att jag skulle köra en vända med dammsugan och svepa några svep med skurmoppen :) aka städa ;)

Btw, har jag sagt att Anders har fått jobb på banken (som han sommarjobbat på) fram till oktober nästa år? :D Det är bland annat därför vi letar efter en större lägenhet nu :) Känns så skönt att han har något att göra nu när han tagit en paus från skolan! Glad för hans skull :)

Här kommer lite pics från dagen :) obs, dålig kvalité på bilderna, mobbens kamera sucks.






Nu ska jag dra till jobbet ;)





Emma

Vi ska och kolla på lägenhet nästa vecka (troligtvis, ska bara visa den för Peter), och om vi vinner denna budgivning (om det blir nån) så blir våran lägenhet ledig. :)

2009-05-06 / 23:24:12
BLOGG: http://lurkas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback