e m m a ; vardag, fest, inredning

swe vs. can

orkade med första halvlek av hockeyn iaf. ;P Sen började det klia i fingrarna och då hamnade jag här. & kanadickerna har gjort mål ;c Heja Sverige! Kom igen nu grabbar! Hör iaf om det blir mål för då dåånar väl hela huset! Mm huset - jag & älsk är just nu hemma hos pappsen! Vi har käkat scheeeebabtallrik här :) gotti!

isch vilket trökväder det är ute nu :/ inte gilla! Hoppas vädret håller sig fint imorrn för då är det partyparty som gäller ;) woohoo!  Skojigt! Tänk att man aldrig tröttnar :P men det är ju inte så lätt att tröttna när man partajar loss med de bästa, right?! ;) Ska nog ha ngn av de nya topparna jag köpte i onsdags! mm :)
& på tal om de bästa.. snart kommer min bästapoopie hem från Australien! ♥ ååwh, saknar henne som tusan! 13 juni kommer hon hem till Sverige igen och då har varit borta i mer än 7 månader! aah ska iaf bli skönt att få hem na' ;)

Nu ska jag kika runt på internet & läsa lite bloggs! :) Ha en fortsatt supermysig fredag och håll tummar & tår för att Sverige tar hem vinsten ikväll!

PUSS :*



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback