e m m a ; vardag, fest, inredning

det ska planeras i tid...

aooow, har en så kallad vagel i ögat :s driiiigt! Har aldrig haft en förut, men syrran sa idag att det var en sån, vagel. Sitter längst in i ögonvrån och är så där tjusigt röd om halva ögat :) låter tjusigt & nice va?

Något annat som är nice, är att det känns som att det är mycket som är på G nu så att säga. I början på december blir det att dra till storstan med stort S och spendera andra advent med Josie :D Längtar efter na' som tusan! Sen så kommer jag bara gå och vänta & jobba en massa till julen kommer. & julafton planeras bli lite annorlunda iår mot andra år inkl. Kalle Anka & hans vänner, men det återkommer jag med närmare. Juldagen blir ju som de senaste juldagarna. FEEST! ;) Jag och Johanna har tummat på att vi ska komma in den här gången! & INTE bli utslängda ;) hah! För att fira in 2o1o blir det väl ytterligare lite partajande men blir nog lugnare än juldagen, middag med girlsen kanske?! :) Sen helgen efter det, blir det black&white-party - med sääärskild inbjudan! :) Hinner vila upp mig en vecka & sen blir det fart igen den 18e januari, då åker jag och min göteborgstjej till glooooben och glooor på idrottsgalan liive :) kommer bli perfa, babe!



johanna.

det låter som massa skojiga planer :) har du tid/lust att ses nåt i veckan? vore skoj, var längesen nu! puss puss

2009-11-14 / 22:50:02
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
e m m a ;

sv; självklart johanna! ja nu är det dags tycker jag! :) tisdag kanske det passar, med en fika/lunch innan jag börjar jobba? Vi kan ju höras över telefonerna ;) pusspuss

2009-11-15 / 11:46:50
BLOGG: http://emmahaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback