e m m a ; vardag, fest, inredning

full fräs!

en händelserik helg är vad det minst sagt varit!

Fredagen var relativt lugn om man ska jämföra med lördag & söndag! Vi åt thaimat och var hemma hos halvsyrran och drack lite glögg & hade det mysigt! :)

Lördagen började med jobb mellan 11-13 och där var det verkligen full rulle! & direkt när jag slutat kom älsk och hämtade upp mig så drog vi direkt till IKEA och shoppade loss! Och jag säger då det, ÄNTLIGEN en hel sänggavel! wiie :D & som jag hade räknat med blev det en hel del annat, men på deras hemsida har de så man kan göra en inköpslista och skriva ut, så vi gick ganska bra efter den, några få saker utanför den hängde med hem bara ;)

Sen blev det att bara fixa sig tjusiig för middag med tjejerna :) Blev en riktigt trevlig kväll! Den började på En & en halv med en rejäl middag! Mums! + efterrätt :) Vi satt kvar där ett bra tag och snackade, sen kom vi på att vi skulle spela biljard. Var riktigt roligt! :) Har inte spelat det sen jag var liten! Sen gick vi in på Kingen och satte oss där vid ett bord och pratade mer. Men som sagt det var en RIKTIGT trevlig kväll, borde man göra oftare!

Efter att ha sovit riktigt gott så vaknade jag kring 1o på söndag. Älsk var redan uppe och laddade för match! Och eftersom de spelade hemmamatch drog jag & Steph hejade på dem :) I slutet av tredje perioden försvann Anders helt plötsligt. Jag såg inte vart han tagit vägen men när hans 5a kom ut så var han inte med. Undrande över vart han tagit vägen fick jag tillslut reda på att han gjort illa ögat rejält så han hade åkt upp till akuten i Falun, & Stephanie och jag for sen efter! När vi kom upp hade han precis snackat med doktorn och han såg då inget alls på ögat :s usch såg inte bra ut. Han fick remiss att komma upp på tisdag(imorrn) igen och fick även med sig ögondroppar. Nu har det blivit bättre men han ser fortfarande inte på ögat, ser bara konturer.. Han är som sagt på bättringsvägen och jag hoppas verkligen att han blir helt återställd!

Steph var supergullig att hjälpa mig med att få ihop sänggaveln! Eftersom Anders varken orkade eller fick anstränga sig! Jättesnällt verkligen!

Jaao det var min helg det :) Kändes som det var fullfart hela helgen! Och inte nog med det har jag kanske suttit ner en kvart idag på jobbet, var sjukt mycket att göra, telefonen gick i ett och kunderna ploppade in en efter en :) kul är det iaf, så det inte är åt andra hållet i stället!

Nu ska jag & älsk iaf kolla på fiiilm, paranormal activity ;) bohoo, skräckis!


PUSS & godnatt




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback