e m m a ; vardag, fest, inredning

bildbomb ,

Här kommer en bildbomb på vad som har införskaffats senaste tiden :)



älsk , jag & syrran drog till Borlänge idag :) känns som att man är där var & varannan helg nu! :P Iaf så åkte vi först och främst dit för att inköpa oss en gran. Älsk har envisats hela hösten om att vi ska ha en liten gran här hemma och så fick det bli :) Vi har även införskaffat oss en massa julpynt till granen så klart, hela granen ska gå i silver efter att jag begärt det ;)




När vi ändå var i farten så köpte vi lite mer julpynt till resten av lägenheten :) 2 små renar t.ex




Ljusslingan har jag köpt från jobbet och glasvasen köpte vi på IKEA :) Blev mysigt tycker jag!




En gråklädd tomte har jag beställt hem från Ellos :)




Bild på vår nya sänggavel m.m. Synd att jag inte hann ta en före & efter-bild :) Men är som sagt iaf supernöjd med gaveln!




En ros från brorsans bukett (han fyllde år idag och fick bl.a en bukett blommor av oss) hade gått av så den satte jag i ett glas på mitt sängbord :)




Myspys ovanför sängen :)




En hylla i köket som jag piffade till med zinkhus från jobbet!




Myyys ,




I fredags fixade jag med årets adventsljusstake, om en vecka är det dags att tända ljus nummer ett!




En tomteflicka från jobbet hamnade i luffarslöjdshyllan i köket :)




Vi var ju som sagt i Borlänge idag och en snabbtitt i Kupolen resulterade i ett par stövlar rikare och några hundralappar fattigare :) Mockastävlar från DinSko 899:-




älskar detaljerna




Min klänning jag beställde från Nelly.se's REA...





& skorna :)




Avslutar denna bildbomb med en bild på sötkatten och hennes kompis :)


Nu ska jag krypa ner bredvid min älskling och läsa lite i min VR :) PUSS & godnatt på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback