e m m a ; vardag, fest, inredning

live free

åh , jag är verkligen supernöjd med sänggaveln vi köpte :) blev perfa!

Har precis kollat på Live free or die hard 4.0 och gjort i ordning lunch till älsklingen som nyss var hemma på lunch :) Han jobbar första dagen idag sen han gjorde illa sig, det verkar då som att det hade gått bra. Han fick dock inte arbeta med sina vanliga sysslor.. lilla älsk då..

Just nu sitter jag och käkar lunch och ska snart iväg och jobba :) Och senare ikväll kommer Johanna hit! Trevligt! Har inte setts på ett bra tag nu!

Btw, nu har jag bestämt mig angående vaccinet och jag ska ta sprutan nu. Jag tänker då på de människor som kan drabbas allvarligt om jag får en mild version av influensan.. Så var det med det! (hinner säkert ändra mig sjuttioelva ggr innan jag ens får ta sprutan:P)

Nu ska jag farma lite! Såg förresten att det var en bloggare som till och med hade ringt hem till sin man för att säga åt honom att skörda på henens farmville :P haha såååå extrem är jag inte, men visst fastnar man, trots att man tröttnat.. :P

Vilket osammanhängande inlägg det blev:P hah, ääh! Hoppas ni får en nice onsdag! :) PUSS


Jennie

Visa bild på sängen då, blir ju nyfiken! :) Jag som inte ens varit hemma hos dig än(shame on me!)

2009-11-18 / 15:42:49
BLOGG: http://jennieeinnej.blogg.se/
frida

ja absolut :D

2009-11-19 / 22:18:55
BLOGG: http://improveme.se/tiffy

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback