e m m a ; vardag, fest, inredning

mys, pyssel & DH på G



mjaa, snart dags för mig att sätta mig och lugna ner mig efter en hetsig dag på jobbet! Shiiet , vad folk det har varit. Hit & dit har man flängt runt :) Men det är kul att det händer lite också! Sen efter jobbet åkte jag och älsk och handlade hem lite käk och grejer till fredagen då anders mami och lillsyrran & Mammsen ska komma förbi, tänkte baka lite m.m :)

Men nu så är jag hemma och ska sätta mig i soffan med alla pysselgrejer och snart börjar ju Desperate Housewifes & älsk är och tränar så tyckte att det verkade superbra att ha lite egentid nu! Vad jag pysslar med tänkte jag lägga upp här sen ;)


Ha de så bra så länge ;) PUSS

---------------update---------------
bilder kommer imorrn istället , nu blir det mys framför en film :) gonatt'























Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback