e m m a ; vardag, fest, inredning

n ö j d ,

snart dax att dra till jobbet igen :) Jobbade fulldag igår med! Bra de, får in lite extra cash på kontot ;)

Hämtade ut mitt paket från Nelly igår, klänningen var supersniigg och skorna med för den delen. Dock väääldigt höga. Får se om jag kan gå i dem annars så säljer jag dem :) Annars är jag supernöjd!

Skönt med fredag igen! Känns som att det bara är måndagar och fredagar i veckorna, de är de enda dagarna man lägger märke till.. :P Ikväll blir det nog Idol-kväll med tjejerna och kanske skulle vi hinna med lite bowling också, myspys! & imorrn ska jag och älsk greja lite här hemma, plocka fram julgrejerna bl.a och kolla vad vi har hemma osv. Annars så blir det nog chill i helgen. Nästa helg är det ju första advent & julskyltning, så antar att det blir lite party då ;)

Nu ska jag borsta gaddarna sen dra till wörket ;) Hoppas ni får en myspysig fredag! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback