e m m a ; vardag, fest, inredning

seeegoo

| know, skitseg på att uppdatera nu :s Men jag har haft fullt upp helt enkelt :)

kan börja med att visa vad jag pysslade med i tisdags ;)




en julgrupp & ett armband,

hade fått hem grejer jag beställt förra helgen så satte mig & pysslade lite med det om sagt :)

Sen blev det ju onsdag och då jobbade jag nästan hela dagen och sen drog jag & Johanna och simmade lite längder, dubbelt så mycket som sist! :o Sen s(t)immade vi lite inne i mellanbassängen! Ska iväg på tisdag igen! Men då blir det nog gymmet!

I torsdags så föjde Steph med mig till Avesta för att ge Ester sista vacciantionssprutan, bjöd Steph på käk som tack för att hon skjutsade, supersnällt!

Och idag har det varit jobb för heeela slanten, hann med och käka lite med Lisa & Steph annars har vi pysslat en massa i butiken för att få fint till söndag. Blir väl att greja lite extra imorrn igen!

Nu på kvällskvisten har Mamma & lillsyrran varit här och julmyst lite, Emelie pysslade lite med att göra ett eget armband och sen fikade vi lite på glögg & saffrans-skorpor :) gött! Har även bakat lite, julmuffins :D Ska nog ta med och fjäska lite på jobbet imorrn ;)







Men nu blir det att krypa ner i sängen och sooova, är supertrött!
Blir jobb imorrn igen! :) Sen blir det feeest ;) PUSS & godnatt på er!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback