e m m a ; vardag, fest, inredning

brunett

 

ja då var man brunett igen då :) & har faktiskt saknat det lite..
Igår åkte jag som sagt till Emma i Avesta. Hon skulle vara själv hemma och jag tyckte inte att hon skulle vara själv när man förlorat en anhörig så där.. Så jag & Lisa åkte dit kring 7 sen så sov jag hos henne till idag. Vi pratade en massa om det ena & det andra.. Man kan liksom fortfarande inte förstå vad som har hänt. Ofattbart.

 

Nu ska jag iaf iväg till jobbet och jobbelijobba lite, ska nog köpa med mig lite mumsigt te hem från jobbet. Vi har precis fått in lite nytt till butiken och vi har dessutom gjort om lite så det är så skoj och jobba nu, när det kommer in nytt och så :)

 

Ikväll blir det att heja fram pojkarna till vinst mot albanien, blir lite gött käk och mys till det :)

 

Ne nu måste jag dra! Hoppas allt är bra med er! PUSS




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback