e m m a ; vardag, fest, inredning

helgen ,

helgen har varit relativt lugn :)

i fredags blev det flottkäk efter jobbet, pizza. Varken älsk eller jag orkade ställa oss framför spisen.. sen blev det en snabb dusch och gick sen till tjejerna som var hemma hos grannen här och kollade på Idol(tack & lov för att camilla åkte ur!). Blev en halv cube och en & en annan drink a la Sara :P Sen när de drog till Borlänge drog jag hem och sov :)

Lördag började med jobb i två timmar sen blev det en snabbis till Second hand, men hittade nada. Mötte sen upp Steph & Emelie så gick vi och kollade på när älsk och grabbarna spöade Sätra med 6-4 :) skönt för dem med en vinst! Sen gick jag & Steph hit & gick igenom lite till halloweenfesten :)

Lördagkväll spenderades med min älskling :) mycket mysigt!
Idag har vi varit en sväng hos pappa & cath och välkomnat de hem från Irland! De verkar ha haft det toppen! :) Sen hängde syrran med hit och vi har kollat på film och käkat middag bl.a. Trevligt!

Nu sitter jag & älskling och kollar på en film som verkar riktigt spännande! Freedomland hette den. Imorrn väntar jobb igen och hoppas att verkligen att resten av mina och Johannas halloweengrejer kommer imorrn :D ihh! Längtar som tusan till festen!

Nu ska jag koncentrera mig på filmen & vi ska göra i ordning lite te åt oss! Mums & godnatt! PUSS

sötnos-ester:)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback