e m m a ; vardag, fest, inredning

fredagsmyyyys med IDOL


Blev hämtkäk till Idol ikväll, känner dock inte ett skit vad jag käkar så kunde lika gärna käkat bajs, eller nått :P eller sallad iaf, kändes lite onödigt att käka onyttigt när man inte ens känner smaken.. men orkade verkligen inte stå i köket idag/ikväll :c så det blev som det blev. Är som sagt fortfarande förkyld. buhu ,

Sååå vad tyckte ni om Idol?
Alltså, jag kan verkligen inte rå för det men jag HATAR Camilla. Vet inte vad som jag inte gillar hos henne men hon känns, bluääh! Bäst idag var iaf Reza med Superstar!! ♥ super!

Imorrn blir det sovmorgoooon(är ledig imorrn, yeey), ska försöka gå och sova snart så jag blir ordentligt utvilad! Ska då minst sova till 1o imorrn! Sådeså! Sen blir det att städa lite här hemma en snabb vända till systemet & sen bär det iväg mot större städer.. närmare bestämt Borlänge ;) hah! Drar dit med Steph & Lisa. På kvällskvisten ska jag försöka orka hålla mig uppe för en drink eller två och umgås med tjejerna :) Ska bli jättetrevligt! Många som kommer hem imorrn! :D PARTEY! (kanske inte det bästa för min förkylning.. eller? kanske skulle köra med whiskeyn imorrn? ;)



 




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback