e m m a ; vardag, fest, inredning

GÄÄÄSP!

ohoo vad trött jag är, helt slut.. :/ Blir att gå och sova snaaaart, väntar bara på att älsk ska komma hem från Faaauuluun. De har varit och kollat på innebandy där.

& nu under kvällen har jag, sara, steph och maria varit ut till lokalen vi ska ha partajet i imorrn och fixat & donat. Blir perfa! Längtar till imorrn nu! Längtar till då man kan börja göra sig i ordning, sminka sig och så :) hihi, spännande! Ska ta och ladda kameran nu så jag kan ta mycket kort imorrn :) yeeay!

Ska ta och göra mig i ordning för sängen nu, ska sova lääääänge imorrn, puh! Eller innan jag ska fixa så blir det ju att kolla på vilken som åker ur Idol. Jag tror det blir Eddie.. :/ Tove & Calle var bäst ikväll :)

Skriver kanske ett inlägg imorrn innan jag drar till Steph för att fixa mig, vi får see, annars hörs vi på söndag ;) happy halloween! PUSS



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback