e m m a ; vardag, fest, inredning

god morgon :) - monday it is!

jaa då vare måndag igen! & ny vecka - vecka 43 närmare bestämt. Tänk! Om två månader är det nästan jul! Wiiie :D Så som jag längtar till julen just nu har jag nog inte gjort på väääldigt länge! Varje morgon hoppas jag på att snön ska ha kommit, hehe! Låter som ett litet barn :P Men jag tycker julen är den bästa högtiden på hela året, allt är så mysigt & fint!

Men först och främst så kommer ju halloween
nu i slutet på månaden och jag får ta och koncentrera mig på det först nu. Tyvärr så blev det inget IKEA igår. Skulle ha köpte lite grejer till halloween, men varken jag eller Anders hade lust att åka dit när vi vaknade igår, så det blev som sagt att dra till pappsen en sväng och sen tvätta lite här hemma! :) Vi sa att vi får ta & åka till IKEA nu till helgen istället! den som väntar på något gott...

Nu väntar en heldag med jobb! Ha en trevlig måndag! PUSS

 

en trött emma :)




Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback