e m m a ; vardag, fest, inredning

VM-hoppet försvinner mer & mer

hehe såg nu att det första inlägget blev ändå ;P hah, aja!

- - - - - -

sitter just i denna stund mätt & belåten och kollar på när Sverige spelar mot Albanien, 1-0. Samtidigt som Portugal gjorde sitt första mål mot Malta efter 15 min spel. Där krömp vm-chanserna ännu mer sa kommentatorn. & fy tusan vad tråkigt om(läs att) Sverige inte blir med i VM :(

Något annat som är tråkigt är att halloweenfesten vi annordnat känns rätt långt borta just nu, iaf ekonomiskt.. man ska ha betalt in senast på fredag och typ 10% av de som kommer har betalt in.. aja får se om det blir av, men jag hoppas det verkligen, när man lagt ner tid och energi på att annordna festen. Om det är någon som inte betalt in och ska med på festen så påminner jag er här nu :) kontonr står på inbjudan ni fått!

Imorrn väntar tvättning och städning här hemma sen blir det att träffa Johanna för fika/lunch :)

NÄ! Nu tycker jag svenskarna får skärpa till sig! Ska ta och heja på dem lite nu tror jag, de verkar behöva det, slarvers!!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback