e m m a ; vardag, fest, inredning

droppelidropp

fy fan, idag rinner svetten hela tiden, trots att jag bara sitter och kollar på film i soffan så droppar det verkligen om mig! :s Tror jag håller på att svettas ur febern.. :s den har sjunkit mer än en grad. Puh! Skönt att det går åt rätt håll. Var t.o.m så att jag ringde sjukvårdsupplysningen igår för att kolla upp så jag inte hade svininfluensan eller om det var ngn idé att ta prover för det, efter som vi varit utomlands & sen att jag mådde så dåligt igår.. Ringde iaf till jobbet & sjukanmälde mig idag igen.

Nu efter att ha kollat klart på "underbara älskade" ska jag nu köra igång ytterligare en film, blir nog "stepbrothers" :) den är skoj! Sen ska jag nog försöka ta mig in i duschen.. så man känner sig liiite fresh iaf..

nu kom älsk hem på lunch, ska prata lite med honom nu!

hörs senare, kanske lägger upp lite fler bilder från Bullan ;)
btw; har jag sagt att vi ska hämta våran sötkatt i helgen?:D



emelie

gosigt! :D

2009-09-02 / 13:18:21
BLOGG: http://eemeliehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback