e m m a ; vardag, fest, inredning

kan knappt fatta ,

hej hopp ,
söndag idag - måndag imorrn. Alltså, jobbelijobb snart.. :/ helgerna går så fort! Hinner knappt blinka två ggr innan helgen är över! Dock har jag hunnit med liiite mer än att bara blinka två ggr den här helgen. I fredags åkte ju jag och älsk och hämtade vår lilla pälsboll! & jag kan knappt fatta att hon vår! Så underbar liten krabat och hon tillhör oss! Lovely :) livet leker nu..

Igår jobbade jag mellan 11-13 sen mötte jag upp Steph & hon hängde med upp till oss för att hälsa på lilla Ester! Sen var det ju invigning av Vasaliden Arena så vi strosade runt lite där, vilken plan alltså! Nästan så man blir lite sugen på att börja spela fotboll igen bara för att få känna på plan :P Efter vi kollat in nya arenan gick jag hem och tog en power nap för efter många om & men blev det tillslut party på planeringen, hotellet skulle ju öppna igen efter sommarstängt så vad funderade jag på egentligen ;) Hah! Vi satt iaf här hemma 8-9 tjejer innan vi drog till Hotäällä :) Det var relativt mycket med folk! Var en lyckad kväll för övrigt tycker jag! :)

Idag har jag käkat lunch med tjejerna på Blå Lagunen sen blev det lite handbollstittning. Kring 2 drog jag och Steph hem till henne och kollade på Nyckeln ill frihet, mycket bra film! Hade inte sett den tidigare :)

& just i detta nu så sitter jag & älsk och funderar vilken film vi ska kika på! Blir nog Pirates of the caribbean - at worlds end :) Senare ikväll blir det iaf att kolla på Sicko som går på tv4+ kl 20.10, superbra dokumentär! Handlar om USA's sjuka sjukvårdssystem.. Tips!

Har föresten inte fått någon bra film på Ester än, jag ska ju hålla på och babbla hela tiden :P låter så töntig! hah! Men det kommer, det kommer :)

Nu: film :) PUSS

Sweeetnoooos :)

och en bild från gårdagen :) Jag & Johanna



Johanna

Hej! Det var skoj igår :) Och Ester är så himla söt! Vi kan ju ta en fika eller nåt i veckan om du har tid, vi får höras! Puss puss

2009-09-06 / 22:55:19
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
josie

Du är aldrig i vägen <3

2009-09-08 / 23:22:44
josie

oj, kommenterade visst på fel inlägg..det skulle vara det över :D pusssss

2009-09-08 / 23:36:47

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback