e m m a ; vardag, fest, inredning

mjaou

har gjort om headern , igen. Men är inte riiiktigt nöjd :P vad jag slarv-gör mina headers. Får bli en kväll då jag verklgen tar tag i det så jag blir riiiktigt nöjd. Men detta får duga så länge :) F5 om ni inte ser!

Har precis kommit hem från lunch med Steph, mm kyckling sweet chili ;) gött! Och nu så ska jag dra iväg och jobbelijobba! Måste komma ihåg att ta med mina lönepapper också! Lön nästa fredag ju! Wiiehoo, behövs verkligen! :P Då blir det nog att dra till IKEA en vända och även flytta/städa ur gamla lägenheten! :)

nu måste jag draaa! Ester hälsar ;)



Johanna

Hej! Jag tycker din header blev fin, men jag förstår det där med att man aldrig blir nöjd. Har du lust att hitta på nåt i helgen? Vore skoj att ses :) Hoppas allt är bra med dig! Och Ester är himla söt! Puss puss

2009-09-16 / 19:40:31
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Johanna

Heeej! Fick ditt sms igar men har inga pengar pa mobilen sa kan ej svara.. Har glomt vilket nummer jag har, sa kanske du kan skicka det pa Facebook till mig?? Dum som jag ar sa tar jag ej med numret sjalv.. Vi har det superbra, inte sa roligt vader sa senaste veckan har blivit storstad och shopping istallet... Och en vecka storstad kvar sa lite mer shopping ska jag nog hinna 么。色日了体南歌:)(哈哈哈哈哈局佛

2009-09-17 / 06:40:21
Anonym

du forstod vad jag skrev va ?!?lyckas alltid trycka pa nagon konstig knapp sa allt andras.. hahha.. Dags att fortsatta shoppiongen. puss

2009-09-17 / 06:43:00

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback