e m m a ; vardag, fest, inredning

waking up in vegas

haha hade lite problem med att skriva rubriken, Ester var här och härja ;) hihi sötkatt'n :D Hon lekte nyss med solkatten från kniven när jag skulle skära upp falukorv :P & nu så har hon upptäckt att man minsann kan sitta i fönstrena och kika ut, i början tyckte hon att det var lite otäckt. Blev lite mycket på en gång.. men nu så sitter hon och håller koll på Hedemora Centrum :) & biter på blommorna, grr..

har precis sminkat mig, & ska nu bara hitta på ngt att ha på mig till jobbet :s På tal om kläder så beställde jag lite grejs från H&M igår. Ett par nya pjux, en jobb-blus och lite smycken till det + lite till lägenheten från H&M Home. Nu fattas bara en mysig hösttröja och en höst/vinter-jacka. Hittade ju ingen jacka i sthlm. Eller jag hittade. Men kom på att jag skulle vänta lite, hösten har ju inte riktigt kommit än :)

Nu på förmiddagen har jag annars varit duktig och diskat och plockat ihop lite här i lägenheten! :) Bara att dra igång Katy Perrys album One of the boys så diskar sig disken nääästan av sig själv, nee men det går som smort iaf! Hon har såå bra låtar på det albumet! If you can afford me & Thinkin of you är favvosarna ;) tips!


nu ska jag som sagt leta reda på lite clothes att ha på mig till jobbet sen käka!
Ha en nice dag :) PUSSS


bild från H&M Home



Johanna

Okej, vart blir de party då? Kanske hänger på, vi får se. men annars/också kanske vi kan ta en fika eller nåt? när passar det dig? vi får höras! puss puss

2009-09-17 / 22:44:59
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Johanna

eller du kanske har lust att åka och shoppa? Jag tänkte kanske åka till Borlänge i helgen.. Puss

2009-09-17 / 23:15:11
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/
Johanna

Okej! men vi kanske kan åka efter du jobbat klart på lördag? de har väl öppet till fem på kupolen i alla fall. jag kan ju höra om jag har bil och så, vi kan ju höras :) Puss & Godnatt!

2009-09-17 / 23:32:10
BLOGG: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback