e m m a ; vardag, fest, inredning

back in the 80's

yeay, en bra början på FREDAGEN :)

kokade kaffekaffekaffe som var riiktigt gött och kabelkillen har precis varit här och tagit bort filtret till tv:n så nu kan vi kolla på kabeltv igen! Älsk blev lite orolig när vi burit in tv:n i helgen då varken Viasat Sport eller Tv4Sport fanns, (oh crap! ;P världen går under..) Men nu så kan han glutta på sporten huuur mycket han vill :) eller inte hur mycket han vill en puss lite då och då vill jag ha emellan sporterna ;)

Idag så blir det lite wörkiwörk mellan 12-18 sen blir det att hämta upp Josie vid stationen vid halv 8 :D oowh har saknat henne, så tråkigt att vi inte kan ses mer pga att vi bor så långt ifrån varann.. Men till sommaren så ska hon komma uppåt Dalarna och vara här i nästan en hel månad :) Weee det ska bli skojsigt, då kan vi ses massor! :) Hon bli iaf här heeela helgen!

Till helgen så blir det att vrida tillbaka tiden och tänka 70-80-tal
;) åtminstone för en kväll! Imorrn är det nämligen en sådan kväll på Hotellet så blir att svida om till färgglada färger och axelvaddar som går ut en meter från axlarna, STOOORT hår (som kommer bildas av att jag ska krusa hela håret) & mycket smink. Jag har nämligen satsat på 80-talet.. Blir nog en superkul kväll! Jag älskar verkligen det här med maskerader och temakvällar! :) Haha & ni ska se hur Anders kommer se ut :P Ska knäppa en maaassa kort! Så ska ni få se sen :P

Ska kanske göra i ordning en 70/80-tals playlist på Spotify.. :) Har ni nå bra LÅT-TIPS!?




SÅ här såg jag ut senaste 80-talsfesten :)


Ha en bra fredag allihopa :D PUSS
p.s. glöm inte att kolla in vår blogg genom jobbet! Mur & kaminkultur - Interiör & Design








Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback